Thursday, December 30, 2010

Khas buatmu...

Bismillahirrahmanirrahim…
Assalamualaikum w.b.t.. yang ni khas dan teristimewa buat kamu yang selama ini telah banyak memberi sokongan dan hikmah kepada diri yang lemah ini..terima kasih atas nasihat dan perhatian yang diberikan...doakan saya kuat di mana pun berada..jaga diri kamu di sana.. syg kamu..dan saya minta maaf kalau saya tak dpt nak menunaikan hak sbgai seorng teman dan andai kata spanjang perhubungan ini, ada yang terluka dan dilukai dek kerana sikap saya...maaf..maaf..maaf...


terimalah...


Dikau hadir
Dikala aku memerlukn seorg teman
Dikau bawa secebis bahagia
Bila aku hampir berputus asa


Ku terima segala
Apa yg diperduga
Dan kini aku bersedia
Hadapi hari muka


Kau bawa sinar cahaya
Di hariku yang gelita
Dan dikau hadir tepati waktunya
Membawa tawa ceria


Bila mana kau terima
Hidup ada suka dan duka
Mendung takkan selamanya
Sinar mentari kan menjelang tiba






Awak byak memberi semangat kepada saya..Amat saya hargai.. dan awaklah org pertama yg dgar saya menangis..saya akui saya jenis yang ego dan keras hati, amat susah utk saya menangis dhadpan org..walaupun selama ini saya selalu bagi nasihat kat kwn2, mungkin sebab saya dulu ahli Pembimbing Rakan Sebaya..tp saya sebenarnya sgt lemah..  semoga ukhwah kita kekal selamanya..amiin..andai ditakdirkan kita perlu berpisah, biarlah maut yang mampu memisahkan kita.. saya syg kamu kerana Allah.. kamu adalah sahabat  dari darjah 6 dan teman saya dan sekarang kamu adalah pemberi semangat kepada saya.. bkan kamu saja tp utk semua sahabat2 saya, biarlah maut yg pisahkan kita... saya hargai setiap perkenalan dgn anda smua..=)(jodoh itu rahsia Allah.. bersabarlah menanti jodohmu)..hehe.. ayat yg sungguh indah..sungguh tidak pernah terlintas di fikiran saya akan semua ini..sungguh saya tidak pernah kisah akan awak sebelum ini.. jahatkan??hehe.. tapi seperti yg awak bagi tahu, semuanya ada hikmah.. ya, memang benar, semuanya ada hikmah.. andai awak hadir awal, mungkin saya akan kasar dgn awak kerana satu prinsip saya, spm dulu...siapa sangka ukhwah yg pernah renggang slpas drjah 6 kini kembali dgn lebih erat..sungguh saya tidak ambil kisah akan awak dr darjah 6, sedangkan awak??huh.. maaf ya... =')terima kasih kerana awak tetap menyokong saya..tidak mudah utk saya lembut dgn mana2 org..hehe..ksian awak..hehe.. huh, I lost my word..hehe..wahai blogku, mungkin lepas ni, saya jarang on9..begitu juga utk fb..hehe.. bubbye..hehe..wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...