Zikrullah

Sunday, September 5, 2010

Semoga Diizinkan.......

Temanku,


Sejak aku mengenalimu,

Hatiku menjadi sayang dan rindu,

Jiwaku merintih menyebut namamu,

aku terpaut padakeluhuran budimu...



Sayangku,

Sejak kau lafazkan suara hatimu,

Dengan penuh keikhlasan aku menerimamu,

Hatiku sarat dengan harapan dan impian,

Semoga hari yang mendatang,

Memberi kebahagiaan buatku...



Kekasihku,

Walau antara kita tak pernah bersua,

Namun ku percaya pada kata,

Janji lafaz setia antara kita,

Takkan ku persia...



Temanku,

Terima kasih di atas kebahagiaan ini,

Yang telah kau berikan padaku,

Ku hargai segala pergorbananmu,

Kasih sayangmu padaku,

Membuatku bertambah sayang padamu...



Kekasihku,

Aku berdoa pada-Nya,

Moga ikatan yang terjalin ini,

Akan terus bersemi indah berkekalan,

Semoga jalinan ukhwah percintaan ini,

Akan direstui dan dirahmati...



Sayangku,

Dengan lafaz ikhlas dari hatiku,

Ku ucapkan buatmu sayang,

Aku cinta padamu,

Semoga kasih kita,

Terus berpanjangan...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...