Zikrullah

Sunday, February 17, 2013

ala tomei2...hahaha

Bismillahirrahmanirrahim… Assalamualaikum w.b.t...

Saya ni memang jenis yang sukakan bebudak kecik dan baby....sungguh kalau tengok baby yang cute tu rasa geraam je nak cubit-cubit pipi dia..awww, rasa macam tak sabar nak ada baby sendiri...hehee...tapi yang tu lama lagilah kan, jauh lagi perjalanna tu... kat sini nak main dengan baby sape?? nampak mak ayah bawak baby pergi jalan-jalan, rasa geram nak ambil, tapi anak orang..hehee...

hari tu saya jalan balik dari kampus lepas tu tengok sepasang baby perempuan yang sangat comel...SubhanAllah sungguh comel kembar itu, rasanya tak sampai setahun lagi, muka dia dahla ala-ala mixed pakai baju sama lepas tu mak ayah dia bawak jalan-jalan, sorang dukung satu... comel!! saya senyum je dekat baby tu....mungkin saya ni ada naluri keibuan kot,(perasan)kahkahh... >_<

sampai satu tahap tu saya berangan nak dapat baby kembar, nanti boleh pakaikan baju sama...tapi tanggungjawab agak berat la kan, sorang nangis nak susu sorang lagi nangis jugak(ye ke? rasa2nya lah)....kalau nak jaga sorang diri memang penatlah kan terutama time diorang kecik-kecik...tapi kalau dapat suami bertanggungjawab suka jaga baby takde hal la kot... opssss...haha..

saya google beberapa gambar kembar yang sungguh comel..

gerammmm nak cubit-cubit pipi tu...awwwhhh...
ini lagi comelll...eyyyyy, geram jugak!!!rasa nak ambil peluk cium je bebudak ni, aishh...kenapa comel sangat???
ini sangat sweet....ini yang kita mahu....dari kecik kita ajar berkasih sayang..hehee...
 
i know i should stop sharing cute twin babies pictures....they are so cute... tp tak boleh tahan tengok baby yang cute, sungguh rasa geram...harap-harap bila besar pun mereka maintain cute, mak ayah kene ambil peranan didik anak-anak dengan betul sebab anak-anak ni ibarat kain putih kitalah yang mencorakkan mereka nak jadikan mereka ni macam mana....semoga jadi anak yang soleh dan solehah baru sejuk mata memandang..hehee..
 
please cute baby come to mama..hahaaa....ok saya dah merapu..thanks sudi baca :D wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...