Zikrullah

Friday, September 9, 2011

SALAM PEPERIKSAAN

Bismillahirrahmanirrahim… Assalamualaikum w.b.t...


Sudah lama benar saya tidak meng'update' blog nie. Sekarang sudah memasuki peperiksaan yg penting dlm diri.. Terlalu cepat masa berlalu, pejam celik sudah hampir 2 tahun saya menuntut ilmu di Tingkatan 6. Masih lagi berbaki beberapa hari lagi sebelum saya tamat belajar. Apa-apa pun saya perlu berusaha bersungguh-sungguh untuk membalas jasa ayah dan emak yang banyak berjasa serta tidak dilupakan penaja pembelajaran saya. Buat rakan-rakan yg sama dgn saya, Salfazrienie Azie, Nurul Hazuwainah, Yenn Evonne, Fadzrina Anizan, Noor Sofiena, Nurazreen Suhaza, Dyg Nurhafiza dan rakan2 yg lain, bittaufiq wannajah buat kalian. Tidak lupa juga adik beradik Siti Nor Aisah dan Umi Zubaidah- semoga kalian dipermudahkan segala urusan dalam menjawab peperiksaan.

Bersedia untuk bertempur di medan ilmu…
Sudah cukup kelengkapan senjata??
Tepuk dada tanya diri ....
Wassalam…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...