Sunday, June 5, 2011

Kenangan Program Khemah Ibadah 2011

Bismillahirrahmanirrahim… Assalamualaikum w.b.t...wahhh.. baru dapat on9...lama nya tak buka fb dan blog..dr mula cuti tu dah x bukak blog.. lgipun da program ckit..pada 27 hingga 29 Mei, Program Khemah Ibadah 2011 anjuran HIKMAH Cawangan Ibadah 2011 diadakan di SK Sri Aman,n saya, Azie, n Omarul jadi fasi kat sana.. best sgt even mula tuk da masalah ckit pasal pengangkutan..program tu mula pkul 2.30ptg... tp sbb kami ni dr saratok n jd fasi so, lewat ckit lah.. kat sana best sgt dpt jumpa kawan baru, adik2 n pengalaman baru.. tido pun akhir n de satu hari tu kami tak tido langsung sbb borak sama fasi yg lain..hehe..hope dpt join lagi utk masa akn dtg..InsyaAllah, kalau keadaan mengizinkan..=)
ni ade gmbr kenangan waktu program khemah ibadah..

 




 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...