Zikrullah

Monday, February 13, 2012

Iktibar dari sesuatu...=)

Assalamualaikum...
lama tak buka blog.. sbb? errrmmm... ntah lah, tak tau nak tulis ape2 kot...hihi..psssstttt... hari ni nak share sesuatu..hehe..

ada lah hari tu, terjumpa sesuatu yang menusuk sampai ke hati dan smpai terbawa2 hingga ke hari ini.. InsyaAllah, semoga sampai bila2...amiin..

yang ni lah saya jumpa...



so, dah boleh faham apa yang saya nak kongsikan...hehe.. erm, jd tak perlu lah nak taip panjang2 kan?? sbb saya sekarang rasa malas sedikt..haha.. tak de lah, gurau je..hihi.. ayat dalam gambar ni mudah je kan, tapi mendalam maknanya.. yelah, orang zaman sekarang, erm, senang cite, saya sendiri lah.. ada cerita sikit, nak share kat fb.. kalau sedih, mula lah post ayat2 yang sedih.. kalau happy pulak, berbunga2 lah ayat tu.. ermm.. apa tujuan sebenarnya??huhu... terasa sungguh banyak yang kurang dalam diri ini..

sepatutnya kalau kita sedih ke, happy ke, atau apa2 jua emosi dan perasaan.. hanya pada Allah... ceritakan pada Allah dulu.. letakkan Allah dalam setiap saat yang ada dalam diri.. setiap nafas dan setiap denyutan nadi kita... saya berterima kasih sangat2 kat orang yg buat gambar ni, atau yg share kan nya sampai lah saya terjumpa nya... terima kasih banyak2.. =) kerana membuka hati dan akal ini untuk berfikir.. =) mungkin inilah salah satu nya cara Allah membuka hati saya..sekian... wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...